2.PRAVIDLO MUŽE MILUJÍCÍHO ŠTÍHLOST


Poslední dobou, možná už to budou 2 roky, jsem nepotkala nikoho, o kom bych mohla říct, že je to nádherný chlap. No vážně, neblábolím jen tak z hladu! Stávalo se to celkem běžně, vnímala jsem to naprosté primitivní a kouzelné uchvácení někým, stačil pohled do nádherných očí a nevěděla jsem, čí jsem. Samozřejmě pouze do okamžiku, než mi první lampa na chodníku skočila do cesty a donutila mě se probrat. Teď to jediné co vážně vnímám, je myšlenka proč dříve ano a nyní ne. Jestli teď jsem tak náročná nebo jsem jenom neměla to štěstí. Třeba se krásní muži někde schovávají, neznámo kde a škodolibě se radují ze svého vtípku, říkají si: „Kouknout by ses chtěla?“ „Nechej si zajít chuť, na mě nemáš!“ Na druhou stranu co si pak počít s takovým krasavcem, který zná své kvality a jde takříkajíc na dračku? Prodírat se houfem rozvášněných fanynek a svádět boj za jediný den s ním? To opravdu ne! Potkat bych ho však mohla, podívat se na něho, alespoň na malou chvilku jedním okem, vždyť ho neukousnu, z jeho krásy nezmizí ani malinko a já budu vědět, že ještě existuje. Slibuji, že potom utřu slinu, zatlačím slzu a vrátím se zpět do reality mého všedního bytí.

Jenže jaká je ta má realita, když vlastností většiny mužů je naprostá posedlost hubenými slečnami a já jsem holka krev a mlíko?  Nic proti, každému to, co se mu líbí, jen mi není zcela jasné, proč muži prostorově tak výrazní, že zaberou dvě sedačky pro svá pozadí, uznávají jako jedinou krásu štíhlé a pro ně tím, bezchybné tělo ženy? Je to jejich další zásada?
 
Moje minulost byl opravdu krásný chlap a zrovna on, měl k metráku ještě pár kilo navíc, ačkoliv do dvou metrů výšky měl oproti tomu zase hodně daleko, na střední školu ho nevzali, jelikož ho nebavilo, se učit. Vlastně, on tam ani nechodil, protože nemusel, měl vlivného strýčka, který ho protlačil do čela své firmy, kde se jeho absence maturity zcela ztratila a jeho uznávaným ideálem krásy byla kočička kost a kůže s nádhernými vlasy, chytrá a nebezpečně krásná, radost pohledět, nebyla jsem to já, prsatá holka s bříškem.  Dnes se sice ptám, jakým právem on mohl jít za svým nádherným dlouhonohým přeludem a o mně, vyprávět, že je mu ze mě špatně a že by se mě nikdy nedotknul, proč zrovinka jeho ideálem byla dokonalá štíhlost, ale s odstupem času tu odpověď znám. Vnímáte na mém vyprávění o něm nekonečnou sílu jeho sebevědomí? Sebevědomí - když ho v sobě máte, dokážete neuvěřitelné, vyzařujete spokojenost a pohodu, chodíte s úsměvem na tváři a nic pro Vás není nemožné. Pokud se cítíte nejistě a ošklivě, je to z vás cítit na sto honů a vytváří to kolem vás zeď, kterou nikdo nechce prolomit.

Pravidlo muže milujícího štíhlost. Chci nádhernou samičku s pěknou postavičkou, já na to mám, chci ji mít a mít ji také budu!  Kde se vzalo, tu se vzalo, najednou je tu zákonitost, že čím více jsou Marsané prostornější, tím více vyhledávají absolutní štíhlost. Dodala bych k tomu jediné, haló chlape, prober se, vidíš mě? Jsem tady, jsem stejně upřímná, milá, chytrá a krásná, ale nebudu stresovaná dietami a nebudu Tě tlačit, jsem pohodlná a hlavně jsem Ta VENUŠE!

Často říkám ach ti muži, nic se jich netýká, nic je nezlomí, vše je v pohodě, oni nikdy nemají problém s ničím, flegmatici a ignoranti, žít s nimi je těžké a pochopit je nelze, no není to nádhera, takhle jim to naservírovat a rozebrat je? Ale co se jim fakt upřít nedá, je to jejich vysoké sebevědomí, kolikrát asi vystáli frontu, když se rozdávalo? A kde jsme stály my ženy? Výsledkem pak je to, že když se dáma koukne do zrcadla, okamžitě jí vyraší vrásky, skočí na ní padesát kilo, no a s tím obrazem v myšlenkách a výrazem zděšení vydrží do večera. Pak ještě týden po akci hledá na fotkách důkazy toho, jak hrozně vypadala. Kdežto chlap, když už se vůbec zabývá tím, že bude sledovat své já, při pohledu na sebe vidí vymakaného borce, břicho mu v tu ránu uteče někam do skříně, rty se mu roztáhnou do neodolatelného úsměvu, pročísne pěšinku, nahodí jiskru v oku a s tím pocitem perfektnosti vyráží do ulic a pak ještě dlouhé týdny jeho Ego roste. A když se někdy stane, že má špatnou náladu, tak oplývá ještě jednou úžasnou vlastností a tou je zapomnětlivost. Nevědět a nemyslet, v tom se budu čvachtat zase příště.

 

Komentáře

  1. Jojo, tohle znám znám z doby kdy jsem byla po prvním dítěti a manžel se díval po štíhlejší a prsatější než jsem byla já. Já tenkrát přibrala 18kg.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že už si manžel váží toho, co má doma a nekouká po jiných.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu